Skullcandy Inkd 2 w/Mic mikrofonos fülhallgató fehér
A termék nem aktív!
Az Ink'd 2.0 a jól bevált Ink\'d fülhallgató továbbdolgozott változata, felszerelve a Supreme Sound audio technológiával, mely olyan hangzást biztosít, melyet biztosan kedvelni fogsz a kedvenc zenéd hallgatása közben.
Lapos kábele kevésbé gabalyodik össze és hosszabb élettartamot eredményez.
Az Ink szó jelentése magyarul tinta, de a tetkó szlengje is az angolban. Egy ötlet, koncepció vagy ideál vizuális megvalósítása. Mint egy tetoválás, graffiti vagy tag.
Ameddig még nem vagy nagyon elhivatott, válassz egy Ink\'d fülest. Nagyszerű hangzás, alacsony ár vizuális rémisztgetés nélkül.
Szín: |
White/Black
|
Mágnes típus: |
NdFeb
|
Frekvencia tartomány: |
20 Hz - 20 kHz
|
Impedancia: |
16 Ohm
|
Kábel típus: |
Lapos kábel, vezetékén Mic1 mikr
|
Kábel hossz: |
1,3
|
Csatlakozó típus: |
3.5 mm jack
|
Hangszóró átmérő: |
11 mm
|
JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜLI MEGHIBÁSODÁS ESETÉN AZ ALÁBBI MAIL CÍMEN VEGYE FEL VELÜNK
A KAPCSOLATOT: info@goldenit.hu
Kérjük a termékről kiállított számlát fényképezve, vagy szkennelve küldje el nekünk a hiba
leírásával.
TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadási napjával kezdődik.
- 10 ezer forint fogyasztói ár felett 12 hónap jótállás + 12 hónap szavatosság vonatkozik a
megvásárolt termékre. Az első 12 hónapban a vásárlás helyére kell visszajuttatni a terméket
és kérni annak bevizsgálását, a második 12 hónapban viszont a fogyasztónak kell a terméket
bevizsgáltatnia.
- 10 ezer forint fogyasztói ár alatt 6 + 18 hónap a szavatosság a megvásárolt termékre., Az
első 6 hónapban a vásárlás helyére kell visszajuttatni a terméket és kérni annak
bevizsgálását, a második 12 hónapban viszont a fogyasztónak kell a terméket bevizsgáltatnia.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását
követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés esetén
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül
hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás
- természetes elhasználódás, kopás esetén
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a
választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási
igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe
véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a
jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint –
a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja
vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak
nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a
vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés
egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított
három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan
többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell
elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a
terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék
részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre),
valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi
csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell
megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről,
valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és
termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő
békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére
bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az
ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény
alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a
jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a
szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak
másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM
rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött
szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.
HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ
Köszönjük, hogy a Skullcandy-t választottad! Ezt a terméket úgy terveztük, hogy sok éven át
megbízhatóan működjön.
• A fej- és fülhallgatót mindig tartsd szárazon és ne tedd ki szélsőséges hőmérséklet
hatásának!
• A fej- és fülhallgatót körültekintéssel használd és tárold tiszta, pormentes helyen!
• Kérjük, kíméld hallásodat, tartózkodj a magas hangerő szintektől! A Skullcandy
fejhallgatók alacsony hangerőnél is kiválóan szólnak.
• Nem ajánlott használni a fejhallgatót különös figyelmet igénylő helyzetekben (pl.
forgalomban vagy szakmunka végzésekor)!
• Tároláskor és használatkor is figyelj arra, hogy ne tedd olyan helyre, ahol könnyen
sérülhet (pl. nadrágzseb). Ha a fej- és fülhallgatóhoz a csomagolásban kaptál hozzávaló
tartót, abban tartsad használaton kívül.
• A különféle folyadékok károsíthatják a fejhallgató elektronikáját!
• A fejhallgató burkolatába bejutó folyadék rövidzárlatot okozhat és károsíthatja az
elektronikát.
• A fejhallgatót csak puha, enyhén benedvesített törlőruhával tisztítsd!
• Ne használj semmilyen oldószert vagy tisztítószert, így óvhatod a fülesed és a
környezetet is!
• A Wireless termék csomagolásán további egyedi kezelési útmutatót mellékeltük,
kérjük, használat előtt figyelmesen olvasd el!