Hogyan rendelhetek?

Rendelésedet leadhatod webáruházunkban, telefonon és e-mailben is. A gyorsabb ügyintézés és a kedvzőbb ár miatt webáruházunkban történő rendelést javasoljuk.    

 

Kell e regisztrálnom a megrendelés leadásához?

A megrendelés leadásához nem szükséges fiókot létrehoznod, ugyanakkor érvényes számlázási és szállítás esetén szállítási adatokat, valamint telefonszámot és e-mail címet ebben az esetben is meg kell adnod.

 

A megrendelés után mikor kapom meg a termékeket?

A termékadatlapon és a visszaigazolásban megadott dátumok az irányadók. Ritkán előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezetünk ellenére a termék beérkezése késhet. Amennyiben ez megtörténik, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Több termék rendelése esetén mindig a legkésőbbi időpontot vedd figyelembe, ha egyben szeretnéd átvenni a rendelésed.

 

Hogyan fizethetek?

  • Bankkártyával: Webáruházban rendelés leadásakor online SimplePay, személyes átvételkor üzletünkben ,futárnál a csomag kézbesítésekor és Foxpost Automatáknál.
  • Készpénz: Személyesen az üzletünkben vagy a futárnál a csomag kézbesítésekor
  • Átutalás: Előre utalással díjbekérő alapján, amit a megrendelést követő 1 munkanapon belül küldünk

 

Van lehetőség részletfizetésre?

Van lehetőség cetelem áruhitelre.

 

Hogyan tudom átvenni a rendelésem?

Megrendeléskor a következő átvételi módok közül választhatsz:

  • Személyesen a 1139 Budapest, Kartács utca 13. üzlet
  • Csomagként a Express One futárszolgálat, a DPD futárszolgálat, valamint a Foxpost csomagautomaták állnak a rendelkezésedre.

 

Hogyan számítjuk ki a végső árat?

A rendelésed értéket a termékek árának összege, a szállítási díj, valamint a választott szolgáltatások összege adja. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, úgy plusz kezelési költség terhel, a nagyobb és nehezebb termékek szállítási díjáról pedig személyesen egyeztetünk veled.

 

Használt alkatrészt beszámítunk?

Használt alkatrészedet sajnos nem áll módunkban beszámítani.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Az alábbi linkre kattintva tájékozódhatsz a szállítási díjainkról.

 

Ha ugyanazon termékből több darabot rendelek, miért növekedhet az ár?

A webáruházunkban található termékek árai kiskereskedelmi mennyiség esetén a beszállítói készletek alapján kerülnek meghatározásra. Előfordulhat, hogy egy termék több darabos rendelése esetén a legolcsóbb beszállítónál nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség. Amennyiben a maradék darabszámot más (drágább) forrás(ok)ból tudjuk biztosítani abban az esetben a termék egy darabra vetített átlagára már magasabb lehet az eredeti, egy darabos árnál. Ilyen esetben mindig felvesszük a kapcsolatot Veled.

 

Rendelésemből kaphatok további kedvezményt?

A Golden IT csapata folyamatosan törekszik a pillanatnyilag elérhető legjobb árak elérésére. Ez sajnos azzal jár, hogy a már meghatározott árainkból további kedvezményt csak nagyon speciális esetekben (pl: nagyobb mennyiségnél) tudunk adni.

 

Nem találok egy terméket a webáruházban, be lehet szerezni?

Amennyiben nem találsz egy terméket a kínálatunkban, kérlek, írd meg mire van szükséged az info@goldenit.hu email címünkre, kollégáink rövid időn belül válaszolnak.

 

Meddig vehetem át a megrendelésemet?

Személyes átvétel esetén a rendelésed átvételéről szóló e-mail üzenetben küldjük, de maximum 8 napig tartjuk.

Foxpostcsomagautomatában történő átvétel esetén a rendelés átvételéről szóló SMS és e-mail üzenetben foglaltak szerint.

Futárszolgálatos kiszállítás esetén a futár kétszer próbálja kézbesíteni a csomagot. Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani az ExpressOne-nál és a DPD-nél egyaránt.

 

Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?

Automatikus visszaigazolást a rendelésről minden esetben e-mailben küldünk. Azonban ez még nem a rendelésed elfogadása, csupán egy tájékoztatás, hogy rendelésedet rendszerünk fogadta.

Amennyiben ezt az első tájékoztató levelet nem kaptad meg, kérlek ellenőrizd a levélszemét (spam) mappát valamint, hogy nem hibásan adtad-e meg az e-mail címed.

Ezen levél után jön létre a távollevők közti szerződés.

 

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Új jelszót a Belépés / Elfelejtette a jelszavát menüpont alatt tudsz kérni , vagy [KATTINTS ide]

 

Hogyan tudom módosítani a szállítási címet vagy időpontot?

Amennyiben a csomagodat már odaadtuk valamelyik csomag kézbesítőnek, úgy az általuk küldött levélben található linken tudod módosítani a címet és szállítási időt.

Igyekszünk mi is segítségedre lenni, ha jelzed felénk e-mailben az info@goldenit.hu címre a kért módosítást megtesszük a futárszolgálat felé.

Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani a futárszolgálatnál.

 

Hogyan tudom a számlázási adatokat módosítani?

A rendelés véglegesítésénél kérünk alaposan ellenőrizd az adatokat a kapott e-mailben. A számla kiállításáig van lehetőséged ezt módosítani e-mailben.

Utólag, a számla kiállításának hónapjában, adminisztrációs díj ( 1 500 Ft / számla ) ellenében tudjuk javítani, módosítani. Ezt követően (több hónappal később) nem áll módunkban módosítani.

 

Kapok számlát a vásárlásról?

Társaságunk a vásárlásról minden esetben a Magyarországon aktuálisan érvényben lévő ÁFA-s számlát állít ki, külön kérés nélkül is.

 

Hogyan kapom meg a számlát és a garancialevelet?

Személyesen a megrendelés átvételekor.

Kiszállításkor (ExpressOne, DPD, Foxpost), a csomagon belül található és e-mailben.

 

Mi a teendő, ha hibás/sérült/hiányos terméket/csomagot kaptam?

Az ilyen típusú reklamációt az átvételt követő 24 órán belül tudjuk csak elfogadni. Amennyiben már a dobozon külsérelmi nyomot lát, a futárnál mindenképpen dokumentálni kell! (jegyzőkönyv/fénykép).

Amennyiben ha a kicsomagolást követően tapasztalsz sérülést, hiányt, azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk az info@goldenit.hu címen és amennyire lehetőséged van küldj fényképeket a sérülésről/hiányról.

 

Hova/Hogyan kell visszaküldenem a hibás terméket?

Személyesen az üzletünkben, 1139 Budapest, Kartács utca 13.

Postán / Futárral szintén az üzletünkbe:

A garanciális ügyintézést (3 munkanapon belülit is) elindítani, kizárólag pontos hibaleírással tudod.

 

Miért 2-4 hét a garanciális ügyintézés?

      A garanciális ügyintézésre leadott terméket, szervizünk leteszteli a leírásban szereplő hibára.
      Amennyiben ez nálunk is jelentkezik, továbbítjuk a szakszerviz felé, ahol a konkrét javítás történik.


      Amennyiben a leadott termék nem javítható, akkor ők küldenek csere terméket.
      A szakszerviz a javításokat a beérkezés sorrendjében végzik el, ez nagyban meghatározza az ügyintézés hosszát
      (elsősorban NEM RAJTUNK múlik). Mi mindent elkövetünk azért, hogy ez az idő, minél kevesebb legyen.