GYIK
Hogyan rendelhetek?
Rendelésedet leadhatod webáruházunkban, telefonon és e-mailben is. A gyorsabb ügyintézés és a kedvzőbb ár miatt webáruházunkban történő rendelést javasoljuk.
Kell e regisztrálnom a megrendelés leadásához?
A megrendelés leadásához nem szükséges fiókot létrehoznod, ugyanakkor érvényes számlázási és szállítás esetén szállítási adatokat, valamint telefonszámot és e-mail címet ebben az esetben is meg kell adnod.
A megrendelés után mikor kapom meg a termékeket?
A termékadatlapon és a visszaigazolásban megadott dátumok az irányadók. Ritkán előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezetünk ellenére a termék beérkezése késhet. Amennyiben ez megtörténik, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Több termék rendelése esetén mindig a legkésőbbi időpontot vedd figyelembe, ha egyben szeretnéd átvenni a rendelésed.
Hogyan fizethetek?
- Bankkártyával: Webáruházban rendelés leadásakor online SimplePay, személyes átvételkor üzletünkben ,futárnál a csomag kézbesítésekor és Foxpost Automatáknál.
- Készpénz: Személyesen az üzletünkben vagy a futárnál a csomag kézbesítésekor
- Átutalás: Előre utalással díjbekérő alapján, amit a megrendelést követő 1 munkanapon belül küldünk
Van lehetőség részletfizetésre?
Van lehetőség cetelem áruhitelre.
Hogyan tudom átvenni a rendelésem?
Megrendeléskor a következő átvételi módok közül választhatsz:
- Személyesen a 1139 Budapest, Kartács utca 13. üzlet
- Csomagként a Express One futárszolgálat, a DPD futárszolgálat, valamint a Foxpost csomagautomaták állnak a rendelkezésedre.
Hogyan számítjuk ki a végső árat?
A rendelésed értéket a termékek árának összege, a szállítási díj, valamint a választott szolgáltatások összege adja. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, úgy plusz kezelési költség terhel, a nagyobb és nehezebb termékek szállítási díjáról pedig személyesen egyeztetünk veled.
Használt alkatrészt beszámítunk?
Igen, bővebb információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@goldenit.hu e-mail címen vagy telefonon +36204822655
Mennyibe kerül a szállítás?
Az alábbi linkre kattintva tájékozódhatsz a szállítási díjainkról.
Ha ugyanazon termékből több darabot rendelek, miért növekedhet az ár?
A webáruházunkban található termékek árai kiskereskedelmi mennyiség esetén a beszállítói készletek alapján kerülnek meghatározásra. Előfordulhat, hogy egy termék több darabos rendelése esetén a legolcsóbb beszállítónál nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség. Amennyiben a maradék darabszámot más (drágább) forrás(ok)ból tudjuk biztosítani abban az esetben a termék egy darabra vetített átlagára már magasabb lehet az eredeti, egy darabos árnál. Ilyen esetben mindig felvesszük a kapcsolatot Veled.
Rendelésemből kaphatok további kedvezményt?
A Golden IT csapata folyamatosan törekszik a pillanatnyilag elérhető legjobb árak elérésére. Ez sajnos azzal jár, hogy a már meghatározott árainkból további kedvezményt csak nagyon speciális esetekben (pl: nagyobb mennyiségnél) tudunk adni.
Nem találok egy terméket a webáruházban, be lehet szerezni?
Amennyiben nem találsz egy terméket a kínálatunkban, kérlek, írd meg mire van szükséged az info@goldenit.hu email címünkre, kollégáink rövid időn belül válaszolnak.
Meddig vehetem át a megrendelésemet?
Személyes átvétel esetén a rendelésed átvételéről szóló e-mail üzenetben küldjük, de maximum 8 napig tartjuk.
Foxpostcsomagautomatában történő átvétel esetén a rendelés átvételéről szóló SMS és e-mail üzenetben foglaltak szerint.
Futárszolgálatos kiszállítás esetén a futár kétszer próbálja kézbesíteni a csomagot. Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani az ExpressOne-nál és a DPD-nél egyaránt.
Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?
Automatikus visszaigazolást a rendelésről minden esetben e-mailben küldünk. Azonban ez még nem a rendelésed elfogadása, csupán egy tájékoztatás, hogy rendelésedet rendszerünk fogadta.
Amennyiben ezt az első tájékoztató levelet nem kaptad meg, kérlek ellenőrizd a levélszemét (spam) mappát valamint, hogy nem hibásan adtad-e meg az e-mail címed.
Ezen levél után jön létre a távollevők közti szerződés.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Új jelszót a Belépés / Elfelejtette a jelszavát menüpont alatt tudsz kérni , vagy [KATTINTS ide]
Hogyan tudom módosítani a szállítási címet vagy időpontot?
Amennyiben a csomagodat már odaadtuk valamelyik csomag kézbesítőnek, úgy az általuk küldött levélben található linken tudod módosítani a címet és szállítási időt.
Igyekszünk mi is segítségedre lenni, ha jelzed felénk e-mailben az info@goldenit.hu címre a kért módosítást megtesszük a futárszolgálat felé.
Amennyiben nem megfelelő az időpont vagy a cím, webes felületen vagy telefonon is tudod jelezni és módosítani a futárszolgálatnál.
Hogyan tudom a számlázási adatokat módosítani?
A rendelés véglegesítésénél kérünk alaposan ellenőrizd az adatokat a kapott e-mailben. A számla kiállításáig van lehetőséged ezt módosítani e-mailben.
Utólag, a számla kiállításának hónapjában, adminisztrációs díj ( 1 500 Ft / számla ) ellenében tudjuk javítani, módosítani. Ezt követően (több hónappal később) nem áll módunkban módosítani.
Kapok számlát a vásárlásról?
Társaságunk a vásárlásról minden esetben a Magyarországon aktuálisan érvényben lévő ÁFA-s számlát állít ki, külön kérés nélkül is.
Hogyan kapom meg a számlát és a garancialevelet?
Személyesen a megrendelés átvételekor.
Kiszállításkor (ExpressOne, DPD, Foxpost), a csomagon belül található és e-mailben.
Mi a teendő, ha hibás/sérült/hiányos terméket/csomagot kaptam?
Az ilyen típusú reklamációt az átvételt követő 24 órán belül tudjuk csak elfogadni. Amennyiben már a dobozon külsérelmi nyomot lát, a futárnál mindenképpen dokumentálni kell! (jegyzőkönyv/fénykép).
Amennyiben ha a kicsomagolást követően tapasztalsz sérülést, hiányt, azonnal vedd fel a kapcsolatot velünk az info@goldenit.hu címen és amennyire lehetőséged van küldj fényképeket a sérülésről/hiányról.
Hova/Hogyan kell visszaküldenem a hibás terméket?
Személyesen az üzletünkben, 1139 Budapest, Kartács utca 13.
Postán / Futárral szintén az üzletünkbe:
A garanciális ügyintézést (3 munkanapon belülit is) elindítani, kizárólag pontos hibaleírással tudod.
Miért 2-4 hét a garanciális ügyintézés?
A garanciális ügyintézésre leadott terméket, szervizünk leteszteli a leírásban szereplő hibára.
Amennyiben ez nálunk is jelentkezik, továbbítjuk a szakszerviz felé, ahol a konkrét javítás történik.
Amennyiben a leadott termék nem javítható, akkor ők küldenek csere terméket.
A szakszerviz a javításokat a beérkezés sorrendjében végzik el, ez nagyban meghatározza az ügyintézés hosszát
(elsősorban NEM RAJTUNK múlik). Mi mindent elkövetünk azért, hogy ez az idő, minél kevesebb legyen.